zondag 23 september 2012

Welkom

Beste lezer

Ik volg de opleiding Bachelor in het kleuteronderwijs.  Voor het vak Religie, zingeving en levensbeschouwing hebben wij de opdracht gekregen om een blog te maken.  In deze blog verwerken wij visies en beantwoorden wij vragen uit onze cursus.

De cursus is opgebouwd uit de thema's:
- Mens en samenleving
- Mens en zingeving
- Mens en medemens
- Mens en lijden
- Mens en natuur

Ik wens jullie veel leesplezier!  Je mag altijd reageren op items!

Met vriendelijke groeten

Heidi

3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Heidi, ik ben Sigrid De Ridder en volg dezelfde opleiding als jou. Ik wil je eerst en vooral proficiat toewensen met je blog. Sinds enkele dagen kom ik hier af en toe eens kijken en ik vind het heel knap wat je reeds neergeschreven hebt. Toch heb ik nog niet alles grondig kunnen bekijken en daar ga ik nu eens aan beginnen.

    Groetjes,
    Sigrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Sigrid, dankjewel! Zo'n leuke reactie geeft energie om er verder in te vliegen... . Ik wens jou veel succes met jouw blog!

      Groetjes

      Heidi

      Verwijderen

Graag uw reactie! Dankjewel!